Veleiquí algúns trazos soltos das cousas feitas.
Forman parte das pequenas pero interesantes aportacións da aula de 5º de primaria para dous bonitos proxectos do noso colexio .
GRÁFICOS DIXITAIS
Baseándonos nos datos recollidos no termómetro de máximas e mínimas e no higrómetro - barómetro que temos no colexio , así como nunha páxina web especializada , fixemos estes gráficos .
GRÁFICOS DIXITAIS
Baseándonos nos datos recollidos no termómetro de máximas e mínimas e no higrómetro - barómetro que temos no colexio , así como nunha páxina web especializada , fixemos estes gráficos .
A recollida de datos é feita sempre entre as 11.45 e as 12.05. Faga frío , calor, chovendo (complicado), nevando (aínda máis complicado ) ou lostregando , todos os días medimos temperaturas ( máxima, mínima e puntual ás 12.05) , presión atmosférica , humidade , velocidade e dirección do vento.
Anotamos nun cuadrante semanal e posteriormente etiquetamos un gran panel localizado na planta baixa do colexio. Tamén comprobamos e contrastamos o que os nosos compañeiros de escolas francesas , polacas , turcas e ucranianas fan neste aspecto.
Con motivo desta actividade algúns alumnos teñen plantexado problemas de matemáticas aos seus compañeiros relacionados con parámetros e medicións climáticas.
Anotamos nun cuadrante semanal e posteriormente etiquetamos un gran panel localizado na planta baixa do colexio. Tamén comprobamos e contrastamos o que os nosos compañeiros de escolas francesas , polacas , turcas e ucranianas fan neste aspecto.
Con motivo desta actividade algúns alumnos teñen plantexado problemas de matemáticas aos seus compañeiros relacionados con parámetros e medicións climáticas.
Contamos en breve con poder ampliar esta interesante actividade aos nosos compañeiros doutros cursos.
MAPA DO TEMPO ELABORADO CON CARTÓNS RECICLADOS .
No hay comentarios:
Publicar un comentario