INICIO Do 2012 ao 2018 Do 2018 ao 2023 A CIDADE VELLA *** SELO EUROPEO DE CALIDADE AO PROXECTO : THE WEATHER THAT WE WATCH*** MAQUETAS E RECICLAXE ★ DESPEDIDAS DE PROMOCIÓNS ★

miércoles, 22 de febrero de 2017

De música : sobre o violín



 por      Paula Iglesias Díaz.


            
                                   
 

Chámome Paula Iglesias Díaz. Levo 4 anos tocando o violín na Escola Municipal na rúa da Torre . Eu teño moitas partituras.Vou todos os martes á Escola.
O meu profe chámase Marcos . O violín ten 4 cordas e se pode tocar cun arco ou cos dedos. Ao principio eu tocaba cos dedos ata o 2 ano pero agora xa toco co arco e se me da moi ben .
Gústame tocar cancións moi alegres. Na nosa clase só hai violíns. O profe é bastante exixente para que cada vez toquemos mellor.   No arco ponse unha  substancia  chamada resina. O son do violín é moi bonito.  O violín e a frauta traveseira xuntos soan moi ben.
A min dáseme moi ben o violín.

No hay comentarios:

Publicar un comentario